სამუშაო შეხვედრების რეფლექსია


კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა
მასწავლებლის რეფლექსია
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  მიმოზა ხუსკივძე

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:  4.05;  11.05;  18.05

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:  ვირტუალური საკლასო ოთახი  Edmodo.com

შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
 რეგისტრაცია ვებგვერდზე . ვირტუალური საკლასო ოთახის გამოყენება, ელექტრონული რესურსის შექმნა.
შეხვედრაძე განხილილი თემის აქტუალურობა:
 ჩვენს სკოლაში მიმდინარეობს სასწავლო პროცესში ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვა,  ამიტომ გადავწყვიტე პროფესიული განვითარების მიზნით ჩავრთულიყავი ამ სამუშაო შეხვედრებში.  ვირტუალური საკლასო ოთახის გამოენება სასწავლო პროცესს უფრო საინტერესოს და ხალისიანს გახდის.



გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი:
შეხვედრაზე დავრეგისტრირდი edmodo.com-ზე.  გავეცანით ვირტუალური საკლასო ოთახის გამოყენების ხერხებს. შევქმენით მოსწავლეთა კლასები  და მათი მშობლების ჯგუფები.  გავეცანით ედმოდოს ბიბლიოთეკას. ვისწავლეთ ელეგქტრონული რესურსის შექმნა.


გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას: 
 ვირტუალური საკლასო ოთახის გამოყენებით მოსწავლეებს სახლში გადავუგზავნი დავალებებს.   შემაჯამებელი დავალებების შესრულებისას  მაშინვე გაიგებენ პასუხებს.  მშობლებს ნებისმიერ დროს შეუძლიათ ნახონ თავიანთი შვილების ნამუშევრები სახლიდან გაუსვლელად.







როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში :
შევქმენი ჩემი მოსწავლეების კლასები, აგრეთვე დავარეგისტრირე  ისინი ამ  გვერდზე.  შევქმენი ქვიზები,  ელექტრონული ტესტები შემაჯამებელი  დავალებებისთვის,  მისი გამოყენებით  მოსწავლეები იმ  გაკვეთილზევე გაიგებენ  დავალების  სისწორეს.






როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?  მომავალში უფრო აქტიურად გამოვიყენებ ვირტუალურ საკლასო ოთახს, რაც გამიმარტივებს მუშაობას.   მეტი კონტაქტი მექნება მოსწავლეთა მშობლებთან, რომელიც გამოიწვევს უფრო მეტ ჩართულობას სასწავლო პროცესში.




შენიშვნა: გთხოვთ რეფლექსიის ფორმას დაურთოთ შეხვედრის დროს ან შეხვედრაში მონაწილეობის შედეგად შემუშავებული სასწავლო რესურსი (გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა, აქტივობის გეგმა, მოსწავლეთა შედეგების ანალიზი, და ა.შ.).
კითხვა 1
სულ ქულა: 1
ABC მართკუთხა სამკუთხედის AC კატის სიგრძეა 5 სმ, AB ჰიპოტენუზის სიგრძე 13 სმიპოვეთ B კუთხის სინუსი.
12/13
5/13
5/12
12/5
კითხვა 2
სულ ქულა: 1
შეიძლება თუ არა, რომ სწორკუთხა სამკუთხედის მახვილი კუთხის სინუსი და კოსინუსის ნამრავლი იყოს 1-ის ტოლი?
მართალია
ყალბი
კითხვა 3
სულ ქულა: 2
მკაცრი სამკუთხედის მახვილი კუთხის ტალგენი არის _____ კათეტის სიგრძის შეფარდებაზე _ _ კათეზის სიგრძე.
კითხვა 4
სულ ქულა: 1
იპოვეთ მართკუთხა სამკუთხედის უმცირესი კათეის სიგრძე, თუ ჰიპოტენუზაზე კათეტების გეგმილებია 9 სმდა 16 სმ.
15 სმ
25 სმ
20 სმ
10 სმ
კითხვა 5
სულ ქულა: 4
შეუსაბამეთ თითოეული ასო სწორ პასუხს.
1 . ცოდვა 302 . cos453 . tg454 . ctg90
1/2√2 / 210


Комментариев нет:

Отправить комментарий